Livrare, plata, service

Livrarea produselor de catre magazinul online TipareDeCroitorie.ro

Livrarea articolelor  se face de regula intr-un interval de 1-3 zile lucratoare, in functie de stocul disponibil.

Daca unul ori mai multe dintre produsele comandate nu se mai afla pe stoc in momentul plasării comenzii, veți fi înștiințat in acest sens si cu acordul dumneavoastră de a păstra comanda in aceste condiții vom importa produsul respectiv in cel mai scurt timp posibil.

Livrare se face doar pe teritoriul Romaniei.

Metoda de livrare: pentru comenzile online livrarea se face prin curier rapid.
Livrarea se face prin curier rapid

Plata produselor achizitionate la TipareDeCroitorie.ro
Metodele de plata disponibile sunt:

  • Plata ramburs - comanda se achita la livrarea produselor 
  • Plata cu card online. Platile Online sunt procesate prin NETOPIA MobilPay
  • Plata in avans prin achitarea facturii emisa in urma comenzii. Factura se poate achita prin transfer bancar 

Calculul taxelor de transport va fi specificat in momentul comenzii.


La valoarea comenzii de peste 150 lei taxa de transport este suportata de catre www.tiparedecroitorie.ro

Conform ordonantei de guvern nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta, aprobata cu modificari prin Legea 51/2003, Capitolul 2, Articolul 7, Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.


Conform ordonantei de guvern nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta, aprobata cu modificari prin Legea 51/2003, Capitolul 2, Articolul 10 litera c), consumatorul nu poate denunta unilateral tipuri de contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.


Reclamatii referitoare la deteriorarea produselor livrate se fac doar in scris la adresa [email protected], iar eventuale returnari de bani urmand acestor reclamatii se vor face in maxim 30 de zile de la confirmarea scrisa a primirii emailului de catre DAIKI DESIGN SRL


Informatii privind reparatii masini&service:



Reparatiile (in garantie si in afara garantiei), se fac doar la sediul nostru din Calea Rahovei nr.240, Bucuresti, luni-vineri 09-17:00. Masinile nu se repara pe loc, durata reparatiei este de circa 7-15 zile, in functie de natura defectului si de numarul de masini din service. Masina o puteti aduce personal sau o puteti trimite prin curier (Fan Courier sau DPD). Daca masina este in garantie costul transportului este suportat de Bro Rom. In cazul in care, pentru reparatia masinii trebuie comandate piese de schimb la Brother Germania, durata de livrare a pieselor este de 7-10 zile, perioada care se adauga la timpul in care masina va fi la noi in service. Asiguram service doar pentru masinile de cusut, brodat si surfilat Brother Bernina Bernette Battistella Baby Lock Gritzner. Incercam sa reparam masinile in cel mai scurt timp posibil, va multumim anticipat pentru intelegere!